Cara untuk kembali ketat seperti malam pertama

AMARAN : ENTRY INI UNTUK BACAAN PEREMPUAN SAHAJA


Tu dia tajuk, tak beragak, siap guna keyword malam pertama..hhahhah Mahunya tak, nak tunjuk betapa hebatnya jamu yang saya guna ni sehingga mampu kembalikan kegemilangan malam pertama.... Wah...!! Ayattttttt... perghhhhhh.... Sebenarnya saya nak share pasal jamu yang saya guna ni dekat u all... benda baik, harus dikongsi bersama, biar kita sama2 mendapat pujian dari suami, biar kita sama2 mengaum... wakakkak.... dah2, sekarang jom baca apa yang saya nak cerita pasal JAMU SHINING WOMAN


Sepanjang saya hidup hampir 32 tahun ni, rasanya JAMU KAMPUNG @ JAMU SHINING WOMAN ni adalah jamu pertama yang saya guna... Puncanya??? saja gedik2 nak guna.... orang makan jamu, ai nak makan jugak... hahhaha Saja nak tahu apa yang bestnya jamu ni... Bila dah guna tu baru saya tahu betapa hebatnya jamu ni rupanya... Jamu yang saya makan ni, berasaskan manjakani, kacip fatimah & akar2 kayu lain... kalau dah sebut manjakani, kacip fatimah... dalam kepala mesti dah pikir pasal ketat kan?? Nak tahu ketat tak ketat, try guna sendiri, tapi sebelum tu, baca dulu cerita saya ni sampai habis... (",)

Saya guna jamu kampung @ shining woman ni dengan cara makan 2 bijik sehari & insert... Actually dia boleh makan maksimum 6 bijik sehari... Nak cerita dekat u all, ketika saya baru guna 5 bijik @ sebijik insert & 4 bijik telan, sesuatu yang buat saya teruja telah berlaku... Serius saya tak pernah tahu yang ini pun salah satu kesan dia.... ingat ke boleh ketat je... tau apa yang berlaku?? Rupanya dalaman "tutt" kita pun jamu ni boleh cuci jugak tau.... Hari ketiga saya guna, keluar warna2 hitam or brown yang seperti kita mula2 nak period tu haa... hari keempat semakin banyak, hari ke 5 terus keluar seketul warna putih..... Makkk aiiiii meremang sekejap bulu roma tengok benda alah putih tu, tak terasa pun dia keluar, tau2 je dah ada... nasib baiklah saya ni dah ada ilmu serba sedikit pasal ni.... Actually yang ketulan putih tu adalah sisa2 keputihan yang terperangkap dekat dalam tu haa... 

Eh, u all pernah tak nampak di FB, dulu2 orang pernah share gambar yang bagi saya agak menjijikkan yang pasal keputihan ni...? yang gambar keputihan di tangan orang tu... eee geli pulak nak cerita dekat u all, tapi kalau u all tak geli & nak tengok, boleh cari di google dengan keyword "KEPUTIHAN"... Nak senang lagi KLIK SINI, saya dah tolong search dekat u all... tapi gambar yang mana satu, u all guna sendiri nanti baru tau... (^_^)... Katanya benda alah ni lah yang buatkan tutttt seseorang yang ada masalah keputihan ni berbau... keputihan jangan main2 tau, tahap teruk sampai orang duduk sebelah pun boleh bau... iyarkkkk!! Bab mencuci ni saya memang tak sangka & dalam masa yang sama teruja... Tak sangka sebab rupanya dalaman tuttt kita ni kotor rupanya yer... Selama ni duk sibuk nak bersih nak cantik yang luaran je... Rupanya di dalam mak aiiiii....


Bangun pagi selepas hari pertama saya guna tu @ insert sebijik & makan 2 bijik, saya rasa macam pedih2 sikit dekat tuttt tu tau, tiba2 saya jadi panik sekejap, dan2 teringat saya dah keluarkan ke belum yang saya insert tu... tapi baru je nak pegang... Eh eh, mana lubang ni... tak jumpa jalan..... hahhahhahhahhahhah... U all paham maksud saya kan????... So maknanya apa???... jamu ni sangat2 berfungsi & thorbaikkkk bab2 ketat mengetat ni tau... ;p... Bila dah tak jumpa jalan tu, baru saya teringat yang sebenarnya jamu ni melarut... Bila diingat2 balik, saya memang dah keluarkan pun yang saya insert tu... tapi disebabkan rasa pedih2 manja tu yang buat saya tiba2 jadi kalut... wakkakak... Padahal bukannya saya tak pernah rasa macam tu... macamlah saya tak biasa dengan manjakani ni kan.... Tapi tu la, yang jadi kalut sebab yang ni insert... yang sebelum2 ni just sapu je time berpantang...

Ohya, sebut pasal insert, saya tak percaya yang saya mampu insert jamu ni... hahah.. Mana taknya, saya ni jenis manusia yang seriau bab2 ni ok... Tapi tu la, sejak saya dah pernah buat urutan perineum ketika pregnant hari tu, dah takda rasa seriau tu.. cara nak insert pun senang je, dalam keadaan mencangkung, u all ambik sebijik & masukkan dalam laluan tutttt kita tu haa... tak payah tolak dalam2 or jauh2 pun, janji masuk sudah.... Contohla kalau u all nak bersama malam nanti, so, petang tu u all insert la... Ini untuk kesan yang lebih cepat... Malam sebelum bersama, u all keluarkanlah balik jamu tu... Cara nak keluarkan, u all duduk mencangkung pastu u all teran sikit & u all kuis2 je la jamu tu... Alaaa tak sakit pun u all... Langsung tak rasa apa2... tak rasa pun macam dekat tuttt u all tu ada jamu... Haaa kalau u all duduk mencangkung jamu tu tak keluar, u all korek2 pun tak jumpa.... jangan duk kalut yer... hahhahah... Actually jamu tu dah melarut sampai habis la tu... so, dah tak perlu pikir pasal nak kene keluarkan...

Kalau tak nak insert, makan je pun boleh je.... makan malam sebelum tidur... Eh jap2, nak bagitahu u all, ibu menyusu badan pun boleh guna tau.. Sebab saya pun menyusu badan... Jamu ni tak panas... Saya kata tak panas sebabnya Afrina ok je... takda pulak nampak dia cirit birit ke apa ke... Dia macam biasa je... Saya sendiri pun takda rasa panas... Bagi saya jamu ni memang best...!! Kalau u all rasa u all ada masalah ketika bersama sebelum2 ni, contohlah hanya hubby u all je duk mengaum tapi u all tak mengaum pun, makanlah jamu ni, pasti hubby u all akan suka sebab u all pun mengaum jugak... pakat2 duk mengaum la 2 orang yer... ahhahhahha :p.. Kalau ada masalah keputihan ke, longgar ke... U all gunalah jamu ni, CONFIRM akan rasa seperti malam pertama... Tapi jangan jerit kuat2 tau, nanti anak dengar.... ahhahhahahhah :p

Kalau u all berminat nak beli JAMU SHIMNING WOMAN @ JAMU KAMPUNG ni, U all boleh terjah blog http://www.nadiafarahida.com... Nak tengok produk lain lagi pun ada je... yang penting jenguk dulu blog tu... U all boleh contact DAYANA 019-756 4019... Eh, u all kenal tak blogger NADIAFARAHIDA?... Nadia pun guna jamu ni tau... nak baca kisah nadia guna jamu ni, u all boleh klik link kembali ketat dan anjal seperti anak dara... Si ibu bunga ni lah, pengasas kepada jamu ni sebenarnya... hahhahhah... Blog BEAUTY A LIVES tu blog bisnes nadia... U all jenguklah blog bisnes nadia tu jugak, mana tahu kot2 u all terjatuh cinta dengan produk lain lagi....


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 15 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim April 03, 2015
Assalamualaikum kak. muahhahaha kita pun pengguna ni kbai ;p
Fiza Rahman Fiza Rahman April 03, 2015
Nak insert² ni seriau sket.
Masya Masya April 03, 2015
tu lah ritu baca blog nadia pasal ni .. macam nak cuba.. tp tak beli² pun lg hihihihi
Masya Masya April 03, 2015
tu lah ritu baca blog nadia pasal ni .. macam nak cuba.. tp tak beli² pun lg hihihihi
Unknown Unknown April 03, 2015
wahhh menariknya kak..buat jijah terpengaruh gak ni!..nak ushala blog kak tu..ehhe
y i e n y i e n April 03, 2015
alaaa... mcm best je ni
skrg kite tgh makan jamu mertua buatkan , nnt dah abeh nak try yg ni pulaklah :)
Fara Fadzil Fara Fadzil April 03, 2015
Tu diaaa.. habis dah rahsia terbongkar. Hihihihi

http://rahsiavitaminibu.com
Zai Zamree Zai Zamree April 03, 2015
aummmm...yg ni yg kita suka...hik3
Unknown Unknown April 03, 2015
Fuh..ngeri pun ada Baca ni.
hahaha..sya pernah makan jamu,dari zaman remaja lagi..awal² mmg ok.tp lama lepas tu,sakit teruk sampai masuk wad..terus takut nak.mkn..tp dlm hati ni sampai skrg rasa nak makan jamu,sbb suka rasa jamu...hehehe
Myra Jay Myra Jay April 05, 2015
Mula tengok eh macam kenalla jamu ni..
Bila baca sampai abes lor memang jamu tu la dok guna, tp myra xmkn cuma insert je..
Tp seyes memang ketat, dan best..heheh
shahdiana shahdiana April 22, 2015
hehehe..orang pompuan la katakan ...mesti teruja dengan cerita ina ni..takde yang menggembirakan selain gembirakan suami sendiri betoi tak...lepas bersalin nanti bolehlah try....
Atikah Atikah June 13, 2016
Dah col, xde dlm perkhidmatan number tu. Blog pun xde. Mcm mana nk order?
Atikah Atikah June 13, 2016
Dah col and whatsapp, number tiada dlm perkhidmatan. Blog pun dah xde. Mcm mne nk order
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 14, 2016
@Atikah

Awak boleh contact owner dia di nombor baru 019-7564019